Da li će ptičica pod katanac? Mask rekao radnicima da „bankrot nije isključen“

Da li će ptičica pod katanac? Mask rekao radnicima da „bankrot nije isključen“

Ilon Mask je ušao u treću sedmicu vlasništva nad Twitterom, ali je nakon masovnih otpuštanja naslutio radnicima delikatnu finansijsku situaciju u kojoj se društvena mreža nalazi.

 

U međuvremenu kompaniju je napustio niz stručnjaka za privatnost i bezbjednost.

Joel Rot, voditelj sigurnosti i integriteta koji je bio imenovan da javno govori o zabrinutostima oglašivača i korisnika o platformi, navodno je posljednji koji je napustio kompaniju.

Odlasci su počeli istog dana kada se Ilon Mask prvi put obratio zaposlenim, rekavši da „bankrot nije isključen“, prema više izvještaja.

Dan je započeo ostavkom troje najviših bezbjednosnih stručnjaka, glavnog službenika za informacijsku bezbjednost Lea Kisnera, glavnog službenika za privatnost Damiena Kierana i glavne službenice za usklađenost Mariane Fogarti, što je izazvalo upozorenja Savezne komisije za trgovinu (FTC). (Twitter je postigao nagodbu oko pitanja privatnosti s FTC-om u maju).

Nakon tih odlazaka, Rot i Twitterov voditelj rješenja za klijente, Robin Viler, takođe su napustili kompaniju.

U e-mailu zaposlenim i na naknadnom sastanku osoblja, Mask nije učinio mnogo da probudi povjerenje u budućnost kompanije.

On je opisao užasne ekonomske okolnosti u kojima se kompanija nalazi i koliko vjeruje da je njenog pretplatnička usluga, Twitter Blue, važna za njenu budućnost.

„Bez značajnog prihoda od pretplata, postoji dobra šansa da Twitter neće preživjeti nadolazeću ekonomsku krizu“, rekao je Mask u e-mailu.

„Trebamo otprilike da polovina našeg prihoda bude od pretplata“, dodao je.

Maskov dopis i sastanak osoblja odjeknuo je u razgovoru uživo u srijedu u kojem je Mask pokušao ublažiti zabrinutost velikih oglašivača i dao svoje najopsežnije javne komentare o smjeru Twittera otkako je zaključio ugovor vrijedan 44 milijarde dolara za kupovinu platforme krajem prošlog mjeseca i smijenio njeno rukovodstvo.

Odlasci povećavaju probleme koji muče Twitter od kako ga je Mask kupio.

Maskovo preuzimanje i posljedično zbunjujuće kretanje proizvoda i politika moderiranja sadržaja naveli su mnoge brendove, uključujući General Mills, da pauziraju reklamiranje na Twitteru, razvoj događaja koji je milijarder pokušao ispraviti u govoru na live streamu za oglašivače.

Dvojac koji je vodio live stream, Rot i Viler, obojica su napustili kompaniju.

„Dakle, dvoje ljudi koje je Ilon naveo da razgovaraju s oglašivačima u pokušaju da ih uvjere da nastave partnerstvo s kompanijom jednostavno su odustali“, tvitao je Rašad Robinson, predsjednik Color of Change.

„Kompanije koje u ovom trenutku ostanu s Twitterom biće vezane uz ove opasne i nepredvidljive promjene politike“, dodao je.

Kompanijin pretplatnički proizvod Twitter Blue, koji je lansiran u srijedu i omogućava korisnicima kupovinu plave kvačice za osam dolara, već je rezultirao da lažni profili budu verifikovani.

Neke grupe za građanska prava zabrinute su da bi nedostatak jasnoće u politici moderiranja sadržaja i nesputana mogućnost kupovine plave kvačice mogli dovesti, ako već nisu, do širenja govora mržnje i dezinformacija.

Pozvali su više brendova da pauziraju svoje reklame na platformi, piše „Guradian“.

(Agencije)

Share

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.