KUPCI OPREZ: Ambalaža ista, cijena ista ali manja količina proizvoda – INFLACIJA PO MJERI PROIZVOĐAČA

KUPCI OPREZ: Ambalaža ista, cijena ista ali manja količina proizvoda – INFLACIJA PO MJERI PROIZVOĐAČA

Veliki proizvođač deterđženata iz Hrvatske, Saponia, primijenila je već oprobani proizvođački recpet skrivanja inflacije. 

Naime, na jednom od svojih najprodavanijih proizvoda ostavili su istu cijenu i ambalažu ali su litražu proizvoda smanjili.

Piše http://jutarnji.hr

Tako plaćate istu cijenu omekšivača ali umjesto litre dobijate 900, odnosno 800 millitara.

Jutranji piše da je, po zakonu vjerovatno sve u redu i da Saponia ne kriši propise ali se definitivno radi o obmanjivanju potrošača jer nisu upozoreni a pakovanja su identična.

Na primjer, pronašli su dva primjerka Arfa u identičnim bocama, no na jednom je deklarisana količina od 450, a na drugom 400 mililitara. Piše jutarnji.hr

Kad se ova druga otvori ili stavi uz neku svijetlu pozadinu, svjedoče posljednjih dana brojni korisnici na društvenim mrežama, vidljivo je da u boci nedostaje dio proizvoda, zbog čega su neki korisnici, prije nego što su shvatili da je promijenjena litraža, mislili da ih netko vara ili da si je netko u trgovini možda pretočio dio proizvoda. Zaključuje hrvatski medij.

Kako bi razjasnili što se tačno dogodilo, Jutarnji se obratio Saponiji s nekoliko pitanja.

Između ostaloga, zanimalo ih je zašto s promjenom litraže nisu posegnuli i za promjenom ambalaže, čime bi potrošačima jasnije komunicirali da je količina proizvoda promijenjena.

Osim toga, tako su to dosad napravili drugi proizvođači, poput Cedevite, Podravke ili Coca-Cole, koji su svi redom smanjivali količinu svojih proizvoda, ali su pazili da se pritom promijeni i ambalaža kako se ne bi sugeriralo da je riječ o identičnim proizvodima.

Kako su pojasnili iz Saponije, domaći proizvođač, za razliku od multinacionalnih kompanija, cjelokupnu proizvodnju ima koncentriranu na jednoj lokaciji umjesto na njih nekoliko ili u nekoliko država, zbog čega tvrtka teže mijenja proizvodni program.

Kako proizlazi iz njihova odgovora, za dobar dio proizvoda ambalaža je doista prilagođena, no nekoliko njih na tržište je izbačeno s manjim litražama, ali ambalažom stare zapremnine jer nova nije na vrijeme pripremljena.

autor:jutarnji.hr, foto:jutarnji.hr

Share

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.