Društvene mreže svakoj trećoj osobi kroje jelovnike

Društvene mreže svakoj trećoj osobi kroje jelovnike

Rezultati istraživanja koje je naručio britanski proizvođač mliječnih proizvoda “Arla” pokazali su da čak trećina ispitanika prehranu mijenja u skladu sa savjetima koje pročita na društvenim mrežama.

Čak 27 odsto ispitanih smatra da bi se sa jelovnika trebalo potpuno izbaciti namirnice životinjskog porijekla, a mladi ljudi su očekivano pod najvećim pritiskom da slijede veganski stil života.

Takođe, gotovo svaka peta odrasla osoba priznaje da se u odlukama o hrani potpuno oslanja na društvene mreže i da ih smatra legitimnim izvorom informacija pa je od 2.000 ispitanih samo 28 odsto reklo da prije nego nešto ubace ili dodaju na svoj jelovnik provjere i drže li te “činjenice” vodu. Pod uticajem društvenih medija je više od četvrtine odraslih iz prehrane potpuno izbacilo hljeb, više od petine izbacilo je mliječne proizvode, a 23 odsto ih ne doručkuje.

Uz to, uoprkos sve većoj globalnoj potražnji za takozvanom “održivom prehranom”, 41 odsto ispitanih uopšte nije znalo odgovoriti što bi takva prehrana podrazumijevala.

– Često ljudi ni ne shvataju proces nastanka proizvoda, posebno mliječnih proizvoda. Previše olako ih odluče sebi uskratiti, ali kad je u pitanju zdravlje, bitno je znati sve činjenice – komentarisala je za Mirror farmerka iz Gloucestershirea Debbie Wilkins.

Ona smatra da su odluke vezane za prehranu često i prerigorozne, te da se mnogi odriču raznih namirnica iz pogrešnih razloga, na primjer jer misle da sa tim čine uslugu prirodi. Ali, ističe ona, na kraju zbog nedovoljno informisanosti naškode svom organizmu.

Share

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.