„Planinom“ kondoma „Dizel“ iznenadio posjetioce na Nedjelji mode u Milanu

„Planinom“ kondoma „Dizel“ iznenadio posjetioce na Nedjelji mode u Milanu

Italijanski brend je predstavio svoju kolekciju jesen-zima 2023. a dio scenografije na pisti je bila hrpa od preko 200.000 kutija kondoma, čime je „Dizel“ ujedno najavio predstojeću saradnju sa kompanijom „Dureks“.

Gosti koji su u srijedu stigli na „Dizelovu“ reviju na Nedjelji mode u Milanu možda su bili iznenađeni scenografijom – ogromnom planininom kondoma.

„Volimo da se igramo u Dizelu i ozbiljni smo po tom pitanju“, rekao je kreativni direktor Glen Martens u izjavi.

„Zabavite se, poštujte jedni druge, budite bezbjedni“.

 

Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

 

Објава коју дели Diesel (@diesel)

Zaista, cijela kolekcija je istraživala teme slobode, zadovoljstva i eksperimentisanja, sa modelima koji se šepure oko gomile kondoma u farmerkama ultra niskog struka, teksas odjeći sa prozirnim mrežastim čipkastim detaljima i pocjepanim svilenim haljinama koje se drže zajedno pričvršćene lancima neizvjesne čvrstine. Praćeni tehno zvučnim zapisom koji je bio ispresjecan zvukom eksplicitnih uzdaha, pojačavali su Martinesovu namjeru da pomjera granice.

Otkako je postao kreativni direktor u oktobru 2020, belgijski dizajner je usmjerio „Dizel“ – dugo poznat po svom provokativnom marketingu i estetici luksuznih farmerki – ka eksperimentalnijoj upotrebi teksasa. Takođe se igrao sa recikliranim materijalima. Samo u ovoj kolekciji prikazani su ostaci najlona obloženi drugom vrstom plastike i vještačkog krzna obojenog tako da izgleda skoro kao tečne i bajkerske jakne koje su zagrijavanjem transformisane u strukturne oblike.

I, naravno, učinio je da „Dizelova“ scenografija bude jedna od glavnih tema tokom nedjelje mode.

Kondom „planina“, kako ju je opisao „Dizel“, stvorio je još jedan viralni trenutak pod Martensovim uputstvima – potez koji promoviše i novu kolekciju ovog modnog brenda i siguran seks. U skladu sa temom, pozivnice su poslate u obliku pakovanja kondoma kompanije „Dureks“, a u saopštenju za javnost poslije revije objavljeno je da će „Dizel“ distribuirati dodatnih 300.000 kondoma u svojim prodavnicama širom svijeta.

Jedna majica viđena na pisti je takođe nagovještavala šta će se dogoditi, klasični „Dizelov“ logo „D“ zamijenjen je „Dureksovim“ „D“.

autor:mondo.ba

Share

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.