Prointer: Klijenti ne trpe zbog revizije partnerskih statusa

Prointer: Klijenti ne trpe zbog revizije partnerskih statusa

Rukovodilac „SAP“ sektora u kompaniji „Prointer“ Gordana Kovačević izjavila je da zbog revizije partnerskih statusa, što je uobičajena aktivnost u svakoj IT kompaniji, njihovi klijenti nikad nisu trpjeli.

Nakon što je „SAP Vest Balkans“ revidirao nivo partnerskog odnosa sa „Prointerom“, Kovačevićeva je objasnila da projektne aktivnosti klijenata, kao i svakodnevni rad na „SAP“ informacionim sistemima, obavljaju nesmetano.

Ona je navela da kada je riječ o aktivnostima na prodaji i implementaciji, te održavanju „SAP“ sistema, treba razlikovati prodaju i održavanje „SAP“ licenci i prodaju konsultantskih usluga implementacije i održavanja „SAP“ informacionih sistema.

„Kako jedno drugim nije uslovljeno, ne podrazumijeva se da kompanija koja prodaje licence mora zapošljavati konsultante, kao ni da kompanija koja se opredijelila za prodaju konsultantskih usluga mora posjedovati `SAP` status da bi bila u mogućnosti pružati usluge implementacije ili održavanja“, dodala je Kovačevićeva.

Specijalizovani sektor stručnjaka u „Prointeru“ i dalje je na usluzi klijentima da pruži konsultantske usluge implementacije i održavanja „SAP“ informacionih sistema, saopšteno je iz kompanije „Prointer“.

Iz ove kompanije dodaju da za te aktivnosti institucijama i preduzećima koja sada koriste „SAP“ nije neophodno „SAP“ partnerstvo, jer mogu da angažuju bilo kojeg relevantnog subjekta.

„Mnogo značajnog posla je urađeno, a posebno smo ponosni na implementaciju `SAP` rješenja u Poreskoj upravi Republike Srpske. Zahvaljujući našim konsultantima, postigli su višestruke efekte u poslovanju, a najviše u smislu povećanja prihoda. Uložili smo mnogo truda i rada, jer se radi o specifičnom rješenju možda i u čitavoj Evropi. To je za inženjere `Prointera` bilo izuzetno izazovno i zahtjevno, ali smo došli do rješenja koje, bez imalo skromnosti, možemo pokazati bilo gdje u okruženju“, istakla je Kovačevićeva.

Ona je podsjetila da zaposleni u ovoj kompaniji imaju više od 300 međunarodno priznatih sertifikata, te da im je prioritet bio i ostao da zadrže kvalitetan kadar i ostave otvorena vrata za nove IT stručanjake.

autor:atv, foto: prointer

Share

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.