„Bori se ženski“: Milica Mandić zaštitno lice kampanje o karcinomu dojke

„Bori se ženski“: Milica Mandić zaštitno lice kampanje o karcinomu dojke

Udruženje Ženski centar „Milica“ najavilo je početak kampanje „Bori se ženski“ koja za cilj ima podizanje svijesti javnosti o karcinomu dojke. Tim povodom organizovan je radni doručak za medije na kome je bilo riječi o aktuelnim temama iz oblasti preventive i inovativnih terapija u liječenju pacijenata obolelih od karcinoma dojke.

 

„Kampanjom ‘Bori se ženski’, čije je zaštitno lice Milica Mandić, naša dvostruka olimpijska pobjednica, željeli smo da pokažemo koliko je važan timski rad da bi se postigao cilj, kako u sportu tako i u životu. Kako bi izašle kao pobjednice u borbi sa rakom dojke, to ne možemo učiniti same“, Vesna Bondžić, predsjednica udruženja Ženski centar „Milica“.

 

„Rano otkrivanje karcinoma je ključ izlječenja većine pacijenata. Prije 40 godina u SAD, kada još nije započet sistemski skrining karcinoma dojke, prosječno preživljavanje od ove bolesti bilo je 70 odsto, danas je 99 odsto. To najbolje govori koliko u uređenom sistemu skrining i zdravstveno vaspitanje dobrinosi boljim rezultatima lječenja. Osim redovnog skrininga, mamografije kod žena izmedju 50-70 godina, samopregled dojki se preporučuje i kod mlađih žena, i ono što je od ključnog značaja, je da ukoliko žena primijeti nešto da se dešava sa njenim dojkama, da se odmah obrati ljekaru i da ne čeka da samo prođe“, izjavio je prof. dr Lazar Popović, medikalni onkolog na Institutu za onkologiju Vojvodine.

Share

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.