U novom broju 𝐅𝐚𝐤𝐭𝐨𝐫𝐚 čitajte:
Od brojnih političkih želja Milana Radovića malo koja se ostvaruje.
Iako je do stranačke pozicije u posrnulom SDS-u došao na mala vrata i uz veliki novčani iznos, nije iskoristio priliku da se što bolje pokaže kod partijskih kolega, a još manje su ga prihvatili građani.
Medijski radnici se dobro sjećaju njegovih darova na kojima nije štedio dok je plivao u bankarskim vodama, sve kako bi osigurao dobar PR.
Nije ga to spriječilo da na početku predizborne kampanje saopšti da on, navodno, ne zna da se promoviše?!
„Nažalost, samopromocija je nešto u čemu nisam vješt”, slagao je, ne trepnuvši, ovaj prebogati zamjenik predsjednika SDS-a u obraćanju građanima.
Dematuje ga i posljednji skandal koji je izazvao na stranačkoj konvenciji u Bijeljini, 2. septembra.
Od partijskih kolega Radovićev PR tim tražio je da budu statisti u njegovom loše režiranom predizbornom spotu.
Oko 400 članova SDS-a iz svih krajeva Srpske trebalo je da glume publiku, koja „srdačno i uz pljesak pozdravlja” Radovića.
Većina je, uz vidno negodovanje, odbila pokušaj zloupotrebe stranačkog skupa i ponižavajuće namjere Milana Radovića da se reklamira preko leđa stranačkih kolega, od koji su mnogi kandidati kao i on.
Demonstrativno su se razišli, posebno nakon što je Radovićev „režiser” tražio da oni koji su ostali u sali nekoliko puta ponavljaju scenu njegovog prolaska kroz špalir.
Cijeli tekst pročitjate u štampanom izdanju Faktormagzina.
𝐍𝐨𝐯𝐢 𝐛𝐫𝐨𝐣 𝐅𝐚𝐤𝐭𝐨𝐫𝐚 𝐧𝐚 𝐤𝐢𝐨𝐬𝐜𝐢𝐦𝐚 𝐨𝐝 𝟖. 𝐬𝐞𝐩𝐭𝐞𝐦𝐛𝐫𝐚!
𝐅𝐀𝐊𝐓𝐎𝐑. 𝐔𝐯𝐢𝐣𝐞𝐤 𝐩𝐫𝐞𝐬𝐮𝐝𝐚𝐧!