Završava se spajanje mosta iznad kanjona rijeke Cetine kod Omiša u Hrvatskoj koji je dio većeg projekta izgradnje omiške zaobilaznice duge četiri kilometra.
Investitor gradnje su Hrvatske ceste, a izgradnja mosta koštala je oko 180 miliona kuna te predstavlja dio planirane brze ceste između Trogira, Solina, Splita i Omiša.
Kako prenosi Slobodna Dalmacija, čitava omiška zaobilaznica duga skoro četiri kilometra koštat će više od pola milijarde kuna, a neće se moći koristiti prije jeseni.
Pojedinci su se ranije referirali na različite visine dva dijela mosta koje je potrebno spojiti, ali je inženjer u Hrvatskim cestama Tomislav Cvetko za Slobodnu Dalmaciju kazao kako izvedeni dijelovi mosta samo trenutno nisu na istoj visi.
Razlog tome je promjenjiva visina poprečnog presjeka mosta.
„Prilikom svakog potiskivanja konstrukcija se pomiče i visinski te će nakon posljednjeg potiskivanja obje strane biti na istoj visini, tako da će se moći međusobno spojiti i cijela konstrukcija konačno fiksirati na ležajeve“, kazao je Cvetko.