Objava je uslijedila nakon što je britanski parlament u četvrtak rekao da će blokirati aplikaciju u vlasništvu Kineza
TikTok će drugu godinu zaredom biti službeni partner Eurosonga nakon što je Evropska radiodifuzijska unija (EBU) odabrala tu platformu za prenos takmičenja uživo, kao i za objavljivanje ekskluzivnih nastupa i sadržaja iza scene.
Objava je uslijedila nakon što je britanski parlament u četvrtak rekao da će blokirati aplikaciju u vlasništvu Kineza na svojim uređajima i mrežama zbog sigurnosnih razloga. Martin Osterdahl, EBU-ov izvršni supervizor za Evroviziju, rekao je da su „milioni novih obožavatelja Eurosonga otkrili događaj putem TikToka prošle godine i znamo da će još milioni biti uzbuđeni zbog ovogodišnjeg posebnog događaja u Liverpoolu“.
„I takmičenje Eurosong i TikTok pružaju međunarodnu platformu za otkrivanje svježe nove muzike i umjetnika i veselimo se saradnji u stvaranju još velikih hitova 2023. godine. TikTok je također partner s Visit Liverpoolom, nakon što je engleski grad izabran za domaćina takmičenj u ime prošlogodišnjih pobjednika Ukrajine, u kojoj se takmičenje ne može održati zbog ruske invazije“.
Eurovizijsko selo
Aplikacija će promovirati mjesta za autobuse u gradu i izvještavati iz Eurovizijskog sela – službene fanzone u petak, 12. maja, od 18:30.
Susan Finnegan, komercijalna direktorica Culture Liverpoola, rekla je: „Oduševljeni smo što smo partneri s TikTokom predstavljajući naš kultni grad na globalnoj pozornici i pričajući autentičnu priču o Liverpoolu kroz oči posjetitelja – kreatora sadržaja.
Rich Waterworth, glavni menadžer TikTok operacija za Europu, rekao je: „Vidjeli smo legende Eurovizije kako započinju svoja putovanja na TikToku – poput Sama Rydera iz Ujedinjenog Kraljevstva, a pjesme Eurovizije napreduju na platformi i izvan samog natjecanja, poput Maneskinove Zitti E Buoni.“
TikTok je u vlasništvu kineske internetske tvrtke ByteDance.
autor:unaworld.com foto:unaworld.com