Korisnici iznajmljenih električnih trotineta moraće da voze malo sporije od brzine pješaka u brojnim oblastima Pariza pošto su od danas stupile na snagu nove regulative.
Zahtjevi za uvođenje regulativa sve popularnijeg prevoznog sredstva pojačani su od juna, kada je od posljedica udara električnog trotineta poginuo pješak.
U 700 oblasti francuske prijestonice, uključujući značajne turističke destinacije poput Ajfelove kule i muzeja Luvr, iznajmljeni trotineti ne smiju da se kreću brže od 10 kilometara na čas.
Trotineti koji pripadaju firmama za iznajmljivanje „Dot“, „Tijer“ i „Lim“ praćeni su geolokacijom, pa će automatski usporavati za polovinu od normalne brzine kada uđu u sporne oblasti.
Prisustvo pješaka predstavlja glavni kriterijum za određivanje sporne zone, gdje spadaju parkovi, bašte, ulice blizu škola, trgovi ispred javnih zdanja i bogomolja, te pješačke oblasti i prometna trgovinska područja.
Slika: Guardian