Lidl pravi objekte u Gradišci i Zvorniku?!

Lidl pravi objekte u Gradišci i Zvorniku?!

Nastavlja se izgradnja Lidlovih održivih i energetski efikasnih prodavnica u Bosni i Hercegovini.

Nakon inicijalne kupovine parcela u Sarajevu, Mostaru i Gračanici, Lidl je sada postao vlasnik zemljišta u Vogošći, Zvorniku i Bosanskoj Gradišci. Ovom višemilionskom investicijom planirana je izgradnja tri nove prodavnice.Početak radova na Lidlovim prodajnim objektima u Vogošći, Zvorniku i Gradišci očekuje se u septembru.

Prodavnice će ponuditi širok asortiman proizvoda, većinom pod Lidlovim privatnim brendovima, a kupcima pružiti ugodno i savremeno iskustvo kupovine. S novim dizajnom trgovina, Lidl kupovinu čini još bržom, lakšom i ugodnijom. Najnovija tehnologija i ekološke metode gradnje štede energiju i postavljaju nove standarde u održivoj izgradnji prodavnica.

Ovo je nastavak Lidlovih planova širenja u Bosni i Hercegovini

Lidl je dio Schwarz grupe i jedna od vodećih kompanija u maloprodaji prehrambenih proizvoda u Njemačkoj i Evropi.

Lidl ima oko 12.350 trgovina i preko 220 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji. Ovaj lanac trenutno ima oko 375.000 zaposlenih širom svijeta.

U Bosni i Hercegovini Lidl ulaže u logistički centar u Lepenici. Ovaj objekat se prostire na oko 60.000 kvadratnih metara i bit će opremljen specijalizovanim mašinama, sistemima za automatizaciju i logističku opremu, uz fokus na optimizaciju poslovanja. Novi centar će poslužiti i kao model održivog i ekološkog poslovanja jer se objekat oslanja na električnu energiju iz obnovljivih izvora i fotonaponske elemente koji generišu približno 1 MW struje.

„Time potvrđujemo našu posvećenost održivosti i energetskoj efikasnosti kao zalogu bolje budućnosti za sve“, naveli su.

Još krajem maja, u okviru svečanog obilježavanja početka izgradnje logističkog centra, generalni direktor Lidla Bosna i Hercegovina, Toljan Papajorgji, podijelio je viziju i ambicije kompanije za ovaj projekt. Naglasio je kako će novi logistički centar poslužiti kao ključni korak za Lidlov ulazak na bosanskohercegovačko tržište, omogućujući kompaniji da primijeni bogato iskustvo stečeno na globalnom nivou.

„Predan rad i saradnja proteklih mjeseci popločali su nam put da zajedno obilježimo ovu značajnu prekretnicu“, rekao je tada Papajorgji.

autor: Faktormagazin/ klix.ba

Share

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.