On ističe da ako imamo usaglašene Ustave, niko sa strane, pa makar to bila i parlamentarna skupština, ne može da nameće zakonsko rješenje koje bi napadalo ustav entiteta, u ovom slučaju Ustav Republike Srpske.
„Protiv ovakve presude treba izraziti žalbu, pa ćemo vidjeti dalje. Ali ako imamo ovako stvorenu političku atmosferu, ako imamo ne-pravo, politiku koja je ušla u sudnicu, onda je nužna odluka o političkim sredstvima. O tome ja ne znam više nego bilo ko drugi“, kaže Bubić.
On napominje da postoji zakonski rok za izradu presude.
„Obično se poštuje ili približno se poštuje. Nakon toga mi imamo pravo na žalbu u roku od 15 dana. Na takvu žalbu Tužilaštvo ima pravo da da odgovor u daljem roku od 8 dana i poslije toga predmet po žalbi ide Apelacionom odjeljenju istog Suda BiH“.
Kada je u pitanju pojašnjenje odredbe o zabrani obavljanja javnih funkcija, Bubić kaže da se mora sačekati napisana presuda.
„Pročitao sam saopštenje suda, ne možemo sada znati da li će to biti saobrazno izreci presude. Relevantno je ono što se napiše u presudi. U svakom slučaju, tako što nije predloženo od strane Tužilaštva. Od strane Tužilaštva je predložena zabrana obavljanja bilo koje službene funkcije koja se finansira javnim sredstvima na bilo kojem nivou vlasti u BiH. To je bio prijedlog. Ovo što je vezano samo za funkciju predsjednika nije saobrazno tom prijedlogu. Ako bi to ostalo tako onda predsjednik može da obavlja drugu funkciju koja nije funkcija predsjednika. Ovo što je usmeno rečeno ne obavezuje, obavezuje ono što se napiše u presudi. Presuda još nije nama uručena. Napisana je davno, zavisno od sadržine ove izreke, mi ćemo ići sa argumentima. Svi naši argumenti su išli u prilog oslobađajuće presude. Za ovako osuđujuću presudu ne postoji ni stvarna ni pravna i činjenična argumentacija, ali dogodilo se“, kaže Bubić.