Njemački mediji opširno pišu o turističkoj sezoni u Hrvatskkoj. Malo je pretjerano da je kugla sladoleda 5 a burger 22 evra.
U tektsu pod naslovom „Hrvatska nas vara!“, njemački RTL piše kako su cijene „lihvarske“, kuglica sladoleda na nekim mjestima u Hrvatskoj košta i pet eura, te napominju kako i restorani postaju sve skuplji.
Tko ide na odmor u Hrvatsku neka sa sobom ponese više novca, savjetuje RTL.de, jer Hrvatska će uskoro postati ljetovalište samo za bogate.
Nadalje, RTL-ovi novinari pišu kako su Italija, Španjolska i Francuska prošlost, sada je popularna Hrvatska.
– Hrvatska je u međuvremenu postala jedna od najpopularnijih europskih destinacija za odmor, ponajviše zato što se dugo smatrala jeftinom destinacijom za putovanja, piše RTL.de.
Njemački Express piše kako o sve većim cijenama pišu i hrvatski mediji
U medijima svakodnevno možete pročitati naslove poput “Provjerite kolike su cijene na Jadranu!” ili “Ljetovanje na Maldivima ove godine jeftinije od Hrvatske”, piše Express.de
– U Dubrovniku, jednom od najpopularnijih odredišta u zemlji, kuglica sladoleda navodno stoji pet eura.
U Rovinju ne privlači pozornost sladoled zbog svoje previsoke cijene, već burger.
Navodno bi turisti za njega trebali izdvojiti nevjerojatnih 22 eura.
A u Šibeniku, svi oni koji se žele počastiti osvježavajućim Aperol Spritzom moraju izdvojiti jedanaest eura.
Za čašu od 0,1 litre, piše njemački RTL.
Ako cijene ostanu visoke, neki će turisti vjerojatno u budućnosti potražiti jeftiniju alternativu.
No kako navode Express i turoperator Kroati-Reisen, i lokalni stanovnici negoduju jer su svakodnevne stvari poput namirnica teško pristupačne.
Njemački RTL., piše kako je i Marko Paliaga, rovinjski gradonačelnik, tek nedavno priznao:
Pretjerali smo s cijenama. U gradu na obali već je skuplje i do 30 posto nego, primjerice, u unutrašnjosti.
Njemački mediji zaključuju kako je Hrvatska toliko skupa jer ima visoku stopu inflacije u usporedbi s ostatkom EU, a posljedice pandemije koronavirusa i dalje se vide.
Navodno je bilo i skrivenih korekcija cijena u smještaju ili restoranima zbog uvođenja eura početkom godine.
Ipak, RTL.de piše kako situacija nije bolja niti u Njemačkoj jer primjerice, kuglica sladoleda košta najmanje 2 eura.
Povećane cijene hrane i energenata, viši troškovi proizvodnje i ponekad skuplje najamnine lokala, dovode do visokih cijena.
Nije drugačije ni u Njemačkoj, ali u Hrvatskoj je skuplje, zaključio je njemački RTL.
autor: http://jutarnji.hr / rtl.de