Selfi u restoranu koštao 115.000 maraka

Selfi u restoranu koštao 115.000 maraka

Selfi u restoranu koštao 115.000 maraka.

​Sa svjetskom ekonomijom u tako teškom stanju, nije ni čudo da ljudi širom svijeta alarmantno stežu svoje kaiševe. Ali to nije spriječilo jednu ženu da nagomila račun od 50.000 funti (oko 115.000 KM) u restoranu nakon što je objavila selfi sliku sa svojim obrokom na društvene mrežame.

Dok je praznični period pred nama – neslavno najskuplje doba godine – ljudi odbijaju planove lijevo, desno i u centar u nadi da će uštedjeti koji dinar za Božić.

Prošli mjesec, međutim, jedna žena u Kini odlučila se počastiti druženjem s prijateljem za vrijeme ručka – odluka koja bi je kasnije koštala hiljade.

Dotična žena, prezimena Vang, i njen prijatelj uživali su u ukusnom obroku u hotpot restoranu u Kunmingu, na jugozapadu Kine, kada je odlučila obilježiti posebnu prigodu fotografisanjem svoje hrane.

Poput mnogih zvijezda FoodToka ili sladokusaca na Instagramu, Vangova nije ništa mislila o svojoj odluci da objavi sliku ukusnog obroka na kineskoj aplikaciji WeChat.

Međutim, kada je došlo vrijeme da plati račun, gospođi je predstavljen pozamašan račun na nevjerojatnih 430.000 juana (oko 50.000 funti).

Ali kako?

Pa, ispostavilo se da je na fotografiji s hranom koju je postavila na internet bio QR kod njenog stola, koji su ona i njen prijatelj koristili za naručivanje obroka.

A kada neko drugi ima pristup QR kodu vašeg stola, može dodati obroke vašoj narudžbi.

Uprkos tome što je snimak podijelila samo nekolicina njenih odabranih kontakata, nekoliko sumnjivih duša očigledno je mislilo da je smiješno dodati suludu količinu hrane na njen račun.

Prema „The South China Morning Postu“, grupa na društvenim mrežama dodala je čak 2580 narudžbi lignji, 1850 narudžbi pačje krvi (popularne delikatese u regiji) i 9990 porcija paste od škampa.

Uprkos tome što je brzo shvatila grešku na svom putu i izbrisala mrežni prenos, Vangova je i dalje bila zatrpana narudžbama.

Srećom po nju, vlasnici restorana su bili suosjećajni kada je u pitanju greška njihove mušterije, puštajući je da ode bez plaćanja njenog enormnog računa.

Zapravo, kaže se da su ljubazni radnici restorana preselili nju i njenog prijatelja za novi sto kako bi razlikovali prave narudžbe od prevara.

A nakon što su naučili vlastitu lekciju, restoran je promijenio svoj sistem naručivanja tako da se sada mogu smjestiti samo unutar određene udaljenosti od objekta, prenosi „LADbible“.

autor:http://nezavisne.com

Share

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.