Ovi radari u Srpskoj su snimili najviše bahatih vozača!

Ovi radari u Srpskoj su snimili najviše bahatih vozača!

Snimili najviše bahatih vozača.

Uprkos upozorenjima na ograničenje brzine kretanja na putevima Srpske mnogi vozači i dalje ne smanjuju gas, što najbolje pokazuje podatak policije da radar u Novoj Topoli snimi u prosjeku 574 prekršaja dnevno.

Prema podacima Ministarstva unutrašnjih poslova, na magistralnom putu u Novoj Topoli, gdje je postavljeno ograničenje brzine od 30 kilometara na čas, u jednom danu je bilo evidentirano čak 711 prekršaja prekoračenja brzine.

Po broju evidentiranih prekršaja na dnevnom nivou, na drugom mjestu u Srpskoj je radar u naselju Oplave u Višegradu, gdje prosjek po danu iznosi 152 prekršaja.

Neslavno treće mjesto drži radarski sistem instaliran u mjestu Dragaljevac kod Bijeljine, koji svakog dana u prosjeku ulovi 107 vozača.

U MUP-u kažu da su za šest mjeseci ove godine stacionarski radarski sistemi evidentirali 234.045 prekršaja prekoračenja propisane brzine.

Lokacije na kojima je evidentiran najveći broj prekršaja prekoračenja brzine u prvom polugodištu

Doboj, Bare 14.664,

Derventa, Lužani 13.236,

Banjaluka, Karanovac 11.904,

Mrkonjić Grad, Surjan 11.567,

Bijeljina, Dragaljevac 10.620.

Zamjenik direktora Agencije za bezbjednost saobraćaja Republike Srpske Milija Radović kazao je za “Glas Srpske” da radari i presretači iz nekog razloga očigledno nisu natjerali vozače da uspore.

“Većina vozača svakodnevno koristi jedan te isti put i zna gdje se nalazi koji radar. Bez obzira na to sve ogroman broj njih i dalje vozi brže nego što je dozvoljeno. Sve govori u prilog tome da je prosječna brzina kretanja značajno iznad dozvoljene”, kazao je Radović i dodao da je istraživanje koje je radila ova agencija pokazalo da svaki drugi vozač vozi iznad ograničenja, prenosi Glas.

Prema riječima stručnjaka za bezbjednost saobraćaja Milenka Jaćimovića na pojedinim dionicama potrebno je uraditi reviziju ograničenja brzine.

“Vozači se žale da su na putnom pravcu Doboj – Modriča, gdje ni sa jedne strane nema naselja, ograničenja izuzetno mala. S druge strane danas imamo moderna vozila koja imaju sisteme za rano kočenje i prepoznavanje saobraćajnih znakova, što je dodatni razlog da u što kraćem roku bude urađena ta revizija”, kazao je Jaćimović.

autor:http://bl-portal.com

Share

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.