RASTE VRIJEDNOST UVOZA LUKSUZNIH PROIZVODA: Ne štedi se na automobilima, zlatu i satovima

RASTE VRIJEDNOST UVOZA LUKSUZNIH PROIZVODA: Ne štedi se na automobilima, zlatu i satovima

Zlato, dragulji i plemeniti metali uvijek imaju svoje kupce. Nekome su dobra ulaganja, trgovina, ali i poklon. Stoga i ne čudi podatak da su u BiH, od početka godine, na njihov uvoz potrošena čak 42 miliona KM, što je povećanje za 10 miliona KM u odnosu na lani.

Veoma zanimljiv je i podatak da je iz BiH, u prvih deset mjeseci 2021. godine, izvezeno draguljarskih predmeta u vrijednosti od 43 miliona KM.

Međutim, kada se detaljnije pogleda u strukturu izvoza, vidljivo je da se uglavnom izvoze lomljivi predmeti od plemenitih metala.

FAKTOR magazin, na kioscima od 18.11.!

Share

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.