Dovitljiv način pivnice u Minhenu da dođe do ulja za šnicle

Dovitljiv način pivnice u Minhenu da dođe do ulja za šnicle

Pivnica Gisinger u Minhenu pronašla je novi način da prevaziđe nestašicu jestivog ulja u Evropi dopuštajući kupcima da pivo plaćaju suncokretovim uljem kako bi obezbijedili zalihe za prženje šnicli.

S obzirom na to da su Ukrajina i Rusija najveći izvoznici suncokretovog ulja – oko 80 odsto izvoza potiče iz te dvije države, mnoge evropske zemlje, uključujući Njemačku, kubure sa tom namirnicom od kako je u februaru počeo napad Rusije na Ukrajinu, prenio je Rojters.

 

Menadžeri pivare Gisinger u Minhenu, smislili su odgovor nudeći ljubiteljima piva litar njihovog omiljenog pića za istu količinu suncokretovog ulja.

 

„Cijela stvar je nastala zato što smo jednostavno ostali bez ulja u kuhinji i zato moramo da budemo inventivni“, rekao je menadžer pivnice Erik Hofman.

 

Flaše ulja od repice i suncokreta često nestaju sa polica supermarketa u Nemačkoj od kako je počeo ruski napad na Ukrajinu, a mnoge prodavnice su ograničile broj boca po kupcu.

 

„Veoma je teško doći do ulja… ako vam treba 30 litara nedjeljno, a umjesto toga dobijete samo 15, u jednom trenutku više nećete moći da pržite šnicle“, rekao je Hofman i dodao da su kupci do sada „trampili“ 400 litara ulja za pivo.

 

Dok u njemačkim pivnicama litar piva košta oko sedam evra, flaša suncokretovog ulja od jednog litra se prodaje za oko 4,5 evra – što ponudu čini primamljivom za mnoge.

 

Moric Baler je kupio 80 litara suncokretovog ulja u Ukrajini kada je isporučivao humanitarnu pomoć toj zemlji, zamijenivši ulje za osam gajbi piva za svoju rođendansku zabavu.

 

„Kampanja je kul“, rekao je on i dodao da kupci dobijaju jeftino pivo, a istovremeno pomažu i pivnicu Gisinger.

Share

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.