„TAJ DIO KOJI JE MINISTRU SPASIO ŽIVOT BIO JE KOBAN PO VOZAČA KOMBIJA“ Detalji nesreće u Hrvatskoj: Poginuo otac (40) dvoje dece

„TAJ DIO KOJI JE MINISTRU SPASIO ŽIVOT BIO JE KOBAN PO VOZAČA KOMBIJA“ Detalji nesreće u Hrvatskoj: Poginuo otac (40) dvoje dece

Detalji nesreće u Hrvatskoj.

Oduvijek je bio čovjek koji je za puno zafrkancije i smijeha. Uvijek je prepričavao kako odlazi kod roditelja na selo i kako voli Privlak, rekao je kolega 40-godišnjeg vozača koji je poginuo kada je na njega naletio hrvatski ministar Mario Banožić.

– Od kad sam saznao da je poginuo pod velikim sam šokom, kao i članovi porodice s kojima sam se čuo. Svi smo jako potreseni. Znam ga već dugo godina i vrlo često smo se družili jer su nas povezivali zajednički prijatelji, a kako je on uvijek volio velika druženja i ekipu, često smo se nalazili na kućnim druženjima – rekao je kolega 40-godišnjeg vozača kombija koji je poginuo u teškoj nesreći kod Vinkovaca u sudaru s automobilom ministra Marija Banožića.

Poginuli vozač je iz Privlake, bio je oženjen i otac dvoje djece.

– Oduvijek je bio čovjek koji je za puno zafrkancije, smijeha uz hranu i piće. Uvijek je prepričavao kako odlazi roditeljima na selo i kako voli Privlaku, a često smo pričali i o poslu. Volio je prirodu i šumu, bio je vrijedan čovek, a najviše je volio svoje dve kćeri – dodao je prijatelj koji je bio blizak s poginulim vozačem kombija.

U nesreći je učestovao i ministar odbrane Mario Banožić koji ima nagnječenje mozga i zbog težina povreda prebacuju ga u Osijek.

Banožić je bio u svom terencu i išao je u lov. Primili su ga u bolnicu u lovačkom odjelu.

Ministar odbrane prema imovinskoj kartici, ima dva automobila. U vrijeme kobne nesreće je bio u svom zelenom terencu. Banožićev terenac je Nisan Terano 2,7 TD Vagon iz 2003. godine.

Procijenio ga je na vrednost nešto višu od 7.000 evra iako se se slični polovni automobili mogu naći i jeftinije. Radi se o automobilu starom 20 godina, a ministar ga je zadržao da mu služi za odlazak u lov.

Bul bar, čelični prednji branik koji na terence često stavljaju lovci i koji im služi kao zaštita od naleta na divlje životinje, za lakše probijanje kroz šumu, obično su standardna oprema njihovih vozila.

I upravo je on na prednjem delu, smatra Goran Husinec, stalni sudski vještak za saobraćaj, tehniku i procjenu motornih vozila i plovila, spasio život ministru Banožiću, ali i bio poguban za vozača kombija.

– Tek će se uviđajem i vještačenjem ustanoviti kako je došlo do nesreće, ali prema onome što sada znamo, ministar Banožić je preticao drugo vozilo, nije uspio da se vrati u svoju traku i direktno se sudario s nailazećim vozilom. Jednostavno, loše je procijenio brzinu svog vozila u odnosu na brzinu drugog vozila. Ali, ovde ima puno tragova, imamo zaustavne položaje i ne bi trebalo biti ništa teško za ustanoviti – kaže Husinec.

Kad je riječ o brzini, kaže da ona nije morala biti veća od propisane, ali i to će tek trebati ustanoviti saobraćajno – tehničkim vještačenjem.

Premijer Hrvatske Andrej Plenković objavio je na konferenciji za medije da je smijenio Banožića, ali sada se postavlja pitanje Banožićeve krivične odgovornosti.

autor:http://aloonline.ba

Share

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.