Redovi pred prodavnicama kao u sovjetsko doba: Mogu li ruski brendovi da zamijene strane brendove?

Redovi pred prodavnicama kao u sovjetsko doba: Mogu li ruski brendovi da zamijene strane brendove?

Mnogi strani brendovi odjeće su napustili rusko tržište.

Uoči zatvaranja prodavnica, redovi ljudi su podsjećali na sovjetske u periodu akutne nestašice.

Mnogi ruski proizvođači odjeće su početkom marta primijetili povećanje potražnje za njihovim proizvodima. Što je niža cijena, to je potražnja veća. Na primjer, predstavnici jednog od brendova najpristupačnijim po cijenama „Telodviženjije“ govore o trostrukom povećanju porudžbina prošlog mjeseca.

Tim planira da otvori sopstvenu radnju pošto su dosad radili prodavali robu preko interneta. „Naravno, potrebno nam je vrijeme. Oflajn prodaja postavlja nove zahtjeve. Konkretno, proširenje asortimana“, kaže generalni direktor kompanije „SKVT“ (brend „Telodviženjije“), piše Sputnjik.

Internet prodavnica „Vajldberis“ je potvrdila da raste interesovanje za domaće brendove. „Od ruskih proizvoda najviše se traže odjeća, obuća, prehrambeni proizvodi i dječija roba“, navodi šef pres službe kompanije Valerij Prokopjev. „Samo u 2021.godini preko 370.000 domaćih preduzetnika registrovali su se na našu onlajn platformu“, ističe on.

O porastu porudžbina govori i osnivač brenda „Roše“ Natali Roše. Ruskinje posebno vole njena trodijelna odijela, dvostrane kupaće kostime, tunike za plažu i platnene komplete. „Imamo malu proizvodnju. Jedva zadržavam da cijene ne rastu. Prilikom zakazivanja na veliko, cijena šivenja jedinice proizvoda može biti niža, jer je tehnologija pravljenja serije modela ista bez obzira na njenu veličinu“, navodi Natali Roše.

Osnivači peterburškog brenda „Ju“ već razmišljaju o proširenju proizvodnje.“U novim uslovima pojavilo se mnogo mogućnosti. Mi vidimo povećano interesovanje za ruske brendove. Ukupni rast prodaje iznosio je više od 20 odsto u odnosu na isti period prošle godine“, naglašavaju osnivači brenda Alisa Mirgorodska i Marija van Molderen.

Cijena sakoa i elegantnog odela „Ju“ je mnogo niža u odnosu na cijene popularnijih ruskih brendova (cijene odela u „Ju“ se kreću od deset hiljada rubalja). U istom cjenovnom segmentu nalazi se „Roše“.

Share

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.