Glasaj da bi Mirko Šarović „ŽIVIO BOLJE“ – Slogan kampanje SDS-a KONTRAPRODUKTIVAN?!

Glasaj da bi Mirko Šarović „ŽIVIO BOLJE“ – Slogan kampanje SDS-a KONTRAPRODUKTIVAN?!

„Živjećeš bolje“ – to je slogan SDS-a za predizbornu kampanju. Pod tom krilaticom pokušaće da pridobiju glasače.

„Ova poruka, ovaj slogan, nije izašao slučajno i tek tako na osnovu, ne znam, ovog ili onog, nego na osnovu onog što smo radili proteklih sedmica i mjeseci“, kaže predsjednik SDS-a Mirko Šarović.

Dok se mnogi pitaju šta su to uradili proteklih sedmica i mjeseci, stiže reakcija od SNSD-ovog Nikole Špirića. Kod opozicije nema mjesta za nacionalne teme, takvo su uputstvo dobili od svojih međunarodnih instruktora. Mogu samo o ekonomiji.

„Grupa međunarodnih instruktora koji osmišljavaju izbornu kampanju opozicije u Republici Srpskoj nakon sondiranja javnog mnjenja, sugerisala rukovodstvu SDS-a i PDP-a da ne otvara polemike sa liderom SNSD-a Miloradom Dodikom o nacionalno-patriotskim temama, jer ih, prema njihovom uzorku, javnost ne doživljava kao patriote“, kaže Špirić.

I ne čudi jer su do sada nebrojeno puta pokazali da po mišljenja idu u strane ambasade, da napuštaju glasanja u Parlamentu Srpske kada treba pokazati srpsko jedinstvo i glasati za nacionalne interese. Nekad je to bila stranka, danas nešto sasvim drugo.

„SDS je jedna ispražnjena ljuštura koja još simbolično postoji kao ozbiljan politički faktor. Pratim tu stranku od 90ih godina do danas, meni je žao da jedna tako velika stranka postala, kako ja to volim da kažem, mala stranka“, kaže Drago Vuković, politički analitičar.

Na sve to, imaju i halucinacije, smatra Nikola Špirić. Sa partnerima iz PDP-a srljaju u propast.

„Otuda ne čudi, kako reče jedan visokopozicionirani SDS-ovac, što je Mirko Šarović, prilikom druženja sa Jelenom Trivić, svjestan tereta rekao „E, moja Jelena, ja ostario, a ti nejačka za ove izazove“, kaže Špirić.

Analitičari kažu da se politika ne može zasnivati samo na kritici. To SDS konstantno radi. Valjalo bi ponuditi nove programe, ideje i ljude. Ništa od toga SDS očigledno nema nema s obzirom na to da im je kandidat Mirko Šarović, smatraju analitičari.

Faktormagazin je u štampanom izdanju pisao o Darku Babalju koji se predstvalja kao zaštitnik boraca i tvrdi da živi od poslaničkog dodatka a samo djelići njegovog života govore da ipak ima mnogo veća primanja:

OFANZIVA SA ISTOKA – Kako Mirko Šarović SLABI tako rastu ambicije za predsjednika SDS-a!

Ili možda Mirko Šarović kojem je nedvano otkriveno da ima brojne nekretnine po Beogradu:

Mirku Šaroviću su „tetka iz Kanade“, odnosno stric iz Južne Afrike kupovali nekretnine po Beogradu

autor:atv/faktormagzin, foto:faktormagzin

Share

Jedan komentar na “Glasaj da bi Mirko Šarović „ŽIVIO BOLJE“ – Slogan kampanje SDS-a KONTRAPRODUKTIVAN?!

  1. Zna narod Republike Srpske kako je zivio kad su vladali SDS I PDP. Sve su prodali i opljackali, cak su otimali od naroda iz dijaspore. Placali su vojni porez za vojsku a sav novac zavrsavao kod SDS I PDP.Samo su prenosili nadleznosti, plata penzije nije ni bilo. Sad bi nas Sarovic i Jelena vratili unazad kad smo bili bez struje itd ne hvala.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.