Promjena u „Zari“ za online prodaju

Promjena u „Zari“ za online prodaju

Promjena u „Zari“ za online prodaju

Španski lanac trgovina odjećom „Zara“ planira proširiti digitalnu platformu za prodaju, popravak i darivanje polovne odjeće na još 14 evropskih zemalja, hvatajući korak s procvatom tržišta na Starom kontinentu.

Usluga „Pre-Owned“ već je dostupna u „Zarinim“ trgovinama, na web stranici i u mobilnoj aplikaciji u Velikoj Britaniji i Francuskoj, napominje „Rojters“, prenosi „Jutarnji.hr“.

„Zara“ je u utorak izvijestila da je planira lansirati i u Hrvatskoj, Španiji, Njemačkoj, Austriji, Belgiji, Slovačkoj, Sloveniji, Finskoj, Grčkoj, Irskoj, Italiji, Luksemburgu, Nizozemskoj i Portugalu.

Promjena u „Zari“ za online prodaju

„Inditex“, vlasnik „Zare“, objavio je da mu je cilj produžiti upotrebu „Zarine“ odjeće.

Projekat će takođe smanjiti otpad i potrošnju sirovina, poručili su.

Dio kolača u tržištu polovne odjeće već pokušavaju ugrabiti i druge marke brze mode, poput glavnog „Zarinog“ konkurenta „H&M-a“.

autor: http://nezavisne.com

Share

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.