Renault pokazao koncept R5 Turbo 3E sa 375 KS

Renault pokazao koncept R5 Turbo 3E sa 375 KS

Slijedeći korake Renaulta 5 Turbo i Turbo 2, kompanija Renault je sada predstavila koncept R5 Turbo 3E, hatchback za neizbježnu električnu eru.

Baš kao i Porsche Taycan, automobil bez motora s unutrašnjim sagorijevanjem koji ipak nosi ime „Turbo“, tako i R5 ima tu oznaku, ali i oznaku 3E koja ukazuje na činjenicu da je treći u nizu te da ima električni pogon. U suštini, koncept je verzija Renaulta 5 Prototype koji smo vidjeli prošle godine, a koja se može pohvaliti visokim performansama.

Izgledom se koncept čini spremnim za igru Cyberpunk 2077, posjeduje stražnje krilo koje je itekako uočljivo. a kao njegovi benzinski prethodnici, novi R5 Turbo 3E ima pogon na stražnje točkove. Renault je ugradio dva električna motora, pojedan na stražnje točkove, a u sredinu i ispod poda je postavio litij-jonsku bateriju kapaciteta 42 kWh.

Tehničke specifikacije su jednako impresivne kao i ultra agresivni dizajn eksterijera. Električni motori isporučuju ukupno 375 KS i 700 Nm obrtnog momenta, a to ej dovoljno da automobil od 0 do 100 km/h ubrza za 3,5 sekundi te dostigne maksimalnu brzinu od 200km/h.

Automobil je dobio 19-inčne prednje i 20-inčne stražnje točkove, a težak je ukupno 1.500 kg. Punjenje baterije pomoću 380V/32A punjača traje oko dva sata.

Električni koncept je baziran na cjevastoj šasiji, ima roll barove s FIA-inim certifikatom, kao i specijalni Drift Mode te uspravnu polugu ručne kočnice. Automobil ima najmanje 10 nosača za montažu kamera, što će koristiti onima koji žele snimiti akciju izvana i iznutra.

Renault R5 Turbo 3E je širok 2,02 metra, što znači da je 25 cm širi od modela Turbo 2. Dug je 4.006 milimetara, visok 1,32 metra, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2,54 metra. Na automobilu su gume dimenzija 229/35 R19 naprijed i 325/25 R20 nazad.

R5 Turbo 3E će biti izložen na Sajmu automobila u Parizu narednog mjeseca. Zasad nema planova o proizvodnji, ali Alpine radi na sportskoj izvedbi električnog Renaulta 5.

Share

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.