Oko 11 godina nakon prethodne velike promjene, Škoda je predstavila novi logo i novi vizualni identitet marke. Da, pogađate, sada će biti ravniji i čitljiviji.
Otkrivajući svoj novi vizuelni identitet, zajedno sa novim Modern Solid dizajnerskim jezikom, Škoda je potvrdila da su kreirane dvije verzije: ažurirani klasični amblem i slovni znak.
Istorijski amblem, koji će se koristiti samo u komunikacijske i digitalne svrhe, zamjenjuje 3D dizajn za 2D efekat. Kao i Volkswagen logo, jednostavniji je i čistiji od prethodnog dizajna, tako da digitalno izgleda bolje, navodi britanski Autocar.
Slovna verzija je kreirana da bude postavljena na sve buduće automobile. Ovo će biti predstavljeno u cijelom asortimanu od 2024. godine, sa novim modelima Škoda Superb i Škoda Kodiaq koji će biti najavljeni sljedeće godine, a očekuje se da će biti prvi koji će ga nositi, nakon čega slijedi osvježena Škoda Octavija, prenosi autoblog.rs
Takođe će ga imati potvrđeni električni SUV sa sedam sjedišta, supermini i kompaktni krosover, koji bi trebalo da stignu prije 2026. Ovo će takođe biti prvi automobili koji će biti pušteni u prodaju sa Škodinim novim dizajnerskim jezikom.
Škoda kaže da su ove promjene najveće za kompaniju u posljednjih 30 godina.
Opisujući novi logo, šef prodaje i marketinga Martin Jahn je rekao: „Smatramo ovo kao savršenu priliku da naš brend prilagodimo deceniji transformacije.“
Za slovni znak, dizajneri su u slovo ugradili akcenat koji se obično nalazi iznad „S“ – koji opisuju kao ključ za svoje češke korijene. Firma je željela da zadrži akcenat i istovremeno otkloni konfuziju za koju je vjerovala da je stvorila među kupcima koji ne govore češki.
Novi amblem sadrži dvije različite nijanse zelene, nazvane Emerald i Electric, za koje Škoda kaže da predstavljaju ekologiju, održivost i elektromobilnost, piše Automobili.ba.