U toku je najnovija fišing kampanja na ovoj platformi, a korisnici se „mame“ preko ponude „plave značke“, koja inače potvrđuje da se radi o pravom profilu neke javne ličnosti ili brenda piše PCPress.
One su veoma poželjne jer ih Instagram pruža nalozima za koje je potvrđeno da su autentični, koji predstavljaju javnu, slavnu ličnost ili brend. Novi fišing napadi događaju se putem mejla, u kojem se „žrtvi“ saopštava da je „zrela za plavi bedž“.
U mejlu se nalazi i formular koji treba da se popuni i pošalje u roku od 48 sati, a u njemu se traže lični podaci, poput korisničkih imena, pravih imena i brojeva telefona.
Iako naizgled može djelovati kao prevara, vjeruje se da se mete kače na brzopletost, kako u mejlu stoje logotipi Fejsbuka i Instagrama, a predočava im se i da će ponuda biti zauvijek obrisana ako ne odgovore u roku od dva dana.
Eksperti ističu da Instagram nikada neće kontaktirati korisnika samostalno u vezi sa „plavom značkom“, jer oni sami podnose zahtjev za verifikovanje profila. Problem inače ne pogađa „obične“ korisnike, kako je „plava značka“ rezervisana za javne ličnosti i brendove, a upravo oni su i nasjeli,