Modeli sa oblinama u novoj kolekciji donjeg veša

Modeli sa oblinama u novoj kolekciji donjeg veša

Najpoznatiji svjetski brend za donji veš, „Victoria secret“ predstavio je novu kolekciju za ovo ljeto.

Još prošle godine, kada je poznati svetski brend prodat, modni svijet pitao se da li „Viktorijini anđeli“ odlaze u prošlost i da li će doći do marketinške promjene u ovoj kući. Poznati brend godinama je kritikovan i zbog premršavih manekenki, a tek 2019. godine uvrstili su u svoje redove i jednu manekenku sa oblinama, piše B92.

To je bio pokušaj da se izbore sa kritikama i zadrže svoju poziciju jer su se od 2016. godine borili sa kontinuiranim padom prodaje, i kritikama da insistiraju na isuviše mršavim modelima i nameću praktično nemoguću sliku o ženskoj lepoti i tijelu.

U najnovijoj kampanji, za ljeto 2021. godine, dominiraju upravo – modeli sa oblinama.

„Victoria secret“ prodata je prošle godine poslije problema sa kojima se suočovala, a novi većinski vlasnik tada posrnule kompanije je investiciona firma „Sikamor brends“. „Victoria secret“ prethodno je billježila pad prodaje, zbog jačanja konkurencije ali i promjene ukusa kupaca.

Takođe, zabeležen je tada i pad akcija „Victoria secret“ a kompanija se nalazila pod istragom jer je generalni direktor Les Veksner doveden u vezu sa pokojnim finansijerom Yeffreyem Epsteinom koji je optužen za seksulano zlostavljanje i podvođenje maloljetnica.

Share

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.